Internettet er stadig forandring og bevæger sig fra at være blot en teknisk administrator til en social driver. Ingen overraskelse da, at web-domænenavne eller de generiske top-level domæner (gtld ‘er) er også vidne til en udvikling – gtld’ er er ikke længere begrænset to.com,.net or.org, men er på vej til en mere innovative og intuitive navne, der sikrer nem genkendelse hos forbrugerne af et bestemt mærke.

Hvorfor skal du investere i nye gtld ‘ er?

I dag, domænenavne er stærke, da de udgør en brand image på Internettet. De opbygger en følelse af anerkendelse for forbrugerne at finde et mærke og identificere sig med sin virksomhed. Af denne grund, domæne navn, din virksomhed har, bliver det fundament hvorpå du kan bygge din digitale strategi.

Internettet ændrer sig hurtigere, end hvad de fleste virksomheder kan holde op med, og det er afgørende, at din online-identitet og marketing strategi, holde op med disse ændringer. En stærk gTLD vil give din virksomhed til at tilpasse sig og fungere som afgørende marketing værktøjer til at størkne din online omdømme og indtjening, samtidig med at afkastet af investeringer i et gunstigt forhold.

Det rigtige domænenavn og Internet-strategi, afstemt omkring det kan hjælpe dig med at øge online-trafik, styrke image og adskille dig i front af forbrugere fra andre lignende udbydere. Tilføjelse af nye gtld ‘ er i domain name system, er et værdifuldt redskab, som virksomheder kan drage fordel af. Det giver plads til innovation og flytte trin-for-trin med at udvide forbrugernes valg. Den mere intuitive og tilpasset dit domænenavn er, jo lettere vil det være for dine kunder at finde dig.

GTLD buzz

ICANN ‘ s nye gTLD programmet, er måske den største ekspansion i digital fast ejendom siden fremkomsten af Internettet. Virksomheder, iværksættere og fællesskaber, der kan drive en top-niveau domæne af deres præference for at engagere deres målgruppe, kørsel indtægter og opbygge en stabil online brand. At eje en dot brand vil også hjælpe virksomheder med at generere indtægter gennem second-level agreements og registreringer med leverandører, forhandlere og andre partnere. Virksomheder kan nu styre deres brand på Internettet på et nyt niveau.

Er der risici forbundet med gtld ‘ er?

Mens fordelene er mange, der er nogle faktorer, en virksomhed skal overveje:

  • Investeringer og tab – evaluering og registreringsdatabasen driftsomkostninger tilføje op til USD$185,000, og virksomhederne skal vise, at der er tilstrækkelige finansielle dybde i minimum tre år. Med ingen garanti for ROI eller den streng, du søger, kan virksomhederne står til at miste nogle eller alle af deres investering.
  • Personale – Meget dygtige tekniske ekspertise, der er nødvendig for at køre et register, som kræver både kapital og tillid.
  • Konkurrence – Din gTLD kunne komme i konflikt med lignende Tld ‘ er, muligvis i dit område. Højere konkurrence, mindre chancer for at din virksomhed står. Yderligere, vil du kræve en omfattende plan for at føre gTLD til en vellykket indtægter generation model.

Hvad SLAM gør for dig?

For at gøre din gTLD arbejde for dig, i langt de digitale rum, du har brug for en partner med ekspertise i styring af domæner. SLAM Strategi har været banebrydende for internet markedsføring plads ved at opbygge brands og styre forskellige aspekter af digital markedsføring. Ikke at være en del af den traditionelle gTLD industri giver dem den kant over anden industri insidere, der har været at implementere en standard protokol, når det kommer til at lancere gtld ‘ er.

Som en virksomhed, ville du være bekymret over det afkast, du kan forvente fra foraying i det digitale rum. Sandheden er, at med den rigtige strategi for at finde din målgruppe, dit brand navn kan maksimere synlighed på internettet og klient konverteringer på den mest omkostningseffektive måde. SLAM-Strategien forpligter sig til de forskellige aspekter af registrering og administration af et gTLD for din virksomhed til at give dig mulighed for at udnytte dit brand equity og stå ud fra konkurrence.

Post Navigation